fredag 7. september 2007

Syk, misbrukt, hjemme alene.

Endelig har kleinheten min sprunget ut i en fullverdig og ikke LITE horete forkjølelse. Nok en fredagskveld tilbringes hjemme alene. Eneste lyspunktet i min ulitmat trøstesløse situasjon er at vi har gått til anskaffelse av den norske versjonen av TiVo, som kjent fra sex og singelliv, eller digital dekoder om du vil. Det er supert. Endelig kan jeg spole i tv-programmene. Pluss trykke på pause når jeg vil. Det er absolutt verdt den månedlige avgiften.



Ja, forresten. Ble lett misbrukt på London her om dagen. Det var sykt kult.
Pensjonist-sjekking er det verste i verden. Etter at 90-åringen hadde fortalt meg førti ganger at han hadde "fire flasker hvit på kjølen" og "du var en lidderlig fin ung mann", begynte han med den obligatoriske klengingen/strykingen/klemmingen. Utrolig klamt.
Vel, som den høflige unge mannen jeg er kjent for å være, prøvde jeg å gjøre som ingenting.
Det gikk som smurt helt til jeg skulle reise meg for å gå, og det gamle skinnet bokstavelig talt HENGER seg rundt halsen min. Siden jeg tross alt hadde ganske høy promille, skjønte jeg ikke helt hva som foregikk, eller jeg ville kanskje ikke akseptere det.
Men når Eirik kom for å dra meg med seg tar han tak i mine strengt private deler og begynte å massere!!!!
Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg. Han stemte forresten FrP og sa "efterpaa" og sånt.
Men jeg er i sjokk.

1 kommentar:

Anders sa...

Gosh. DU har virkelig draget du. Trekker G.D.I.L.F-ene