lørdag 22. september 2007

Frisk og rask, AKA "alt ordner seg"

Endelig funnet ut at jeg har fått mykoplasma. Trodde legen. Helt greit, hatt det før, varer i tusen år, men jeg har fått medisin: en runding som man kan trekke opp på en måte, og puste inn. Det er astmamedication, men det funker som juling. ILU, astma.

Hva har ellers skjedd i mitt intenst innholdsrike liv, spør du kanskje? Skal fortelle deg. Jeg har vært syk og atter syk, høsten har kommet og det er sykt fint å vandre i O-town for tiden, jobben min er et helvete uten like, skolen er faktisk ganske spennende minus den skriftlige delen som selvfølgelig tar knekken på meg. Jeg er sykt fattig, og eksamensavgiftene var ikke akkurat med på å gjøre økonomien fyldigere, eller sånn.

Filmer jeg har sett: Babel (tårekanalene mine har tørka ut etter den) og 28 days later.
Filmer som IKKE har kommet i posten: Harold and Maude.

I kveld er det ikke mindre enn 3 fester på gang. Det blir:
1) stress.
2) SYKT gøy =D
Forventet promille: 5,7.
Forventet form på søndag: 0,0000000000001

Selvom jeg blir utrolig aggressiv av å være forkjøla hele jævla tiden, er livet ganske okei for tiden. Derfor skal jeg synge en liten drekkevise mot slutten:

Jambori her kommer vi
når den siste tørn er over og forbi,
og snart så legger skuta bi
med den aller beste kjolen(?) på!
HEI SKÅL

Ingen kommentarer: