søndag 30. september 2007

Den glade vandrer?


Begynte kvelden i går med middagsdejt hos storesøster og anheng. Det var helt intenst koselig. Vi mimra tilbake til de gode gamle dagene på Tømz, diskuterte hvilket tonem man skal bruke på navnet "Einar", spiste latterlig god mat, drakk masse alkohol og hørte på diverse svisker fra storesøsters litt glisne utvalg på dataen. Gratis mat og alkohol blir aldri kjedelig!

Etter sykt god stemning og kosing hos Lene, lakket jeg nedover mot byen. Det begravde jeg gamle stridsøkser med folk som fikk gjennomgå forrige laugardag, samt slurpa i meg kanskje litt for mye øl. Men det var jo lørdag, da!

Nå kommer en del jeg ikke orker å snakke så mye om, den er for vond og vanskelig.
Men da jeg skulle ta bussen ti over tre hadde den allerede gått. Bare en time før.
Så da var det ikke annet å gjøre enn å rasle meg hjemover på mine egne to pipestilker. Det regnte og jeg var full. Det var NULL gøy. Tror det tok ca 2,5 timer. Jeg var hjemme i halv-seks-tida.

I dag er jeg fullstendig ødelagt.
Antall epsioder av The OC sett: 1 000
Antall enheter mat fortært: 1 000
Allmennmedisinsk diagnose: INSTANT MASSACRE DEATH COMBO K.O.

Ingen kommentarer: