tirsdag 4. september 2007

Jeg har funnet veska mi.

Snakka med en på skolen i dag som skal bli taxisjåfør. Han må pugge alle adressene og hvordan man kommer seg dit i hele Oslo.

Konklusjon: Det er lettere å pugge alle adressene i Oslo enn å få studiekompetanse. Det er gøyere å kjøre bil enn å skrive stiler. Jeg må bli taxisjåfør.

Ellers har jeg faktisk funnet veska mi igjen. Sykt flaks med tanke på at sist jeg så den hadde jeg en ulovlig høy promille. Som vanlig.
Uansett fant jeg den i god behold på chateau neuf med iPod og bok og alt som skulle være der, oppi. Det ble en magisk gjenforening.

Håper at jeg klarer å skrive en stil til neste tirsdag. Det klarte jeg ikke til denne tirsdagen. God stemning i klasserommet.

Migrenen vedvarer, så jeg tror nok jeg har pådratt meg en liten tumor eller svikt i immunforsvaret. Ikke noe utover det vanlige.


I morgen må jeg stå opp 08:30.

1 kommentar:

Anders sa...

Hold on to your knickers, du må ikke miste hva som helst i fylla.