onsdag 12. september 2007

Leser du på lekser?


I dag stod jeg opp 0700. Ganske høyt på OMG-skalaen, spør du meg.
Er fremdeles i koma.

Nå har jeg to fritimer og jeg kjeder snapperten av meg. Sitter her på skolen og reker meg.

Gode tips/trix for å korte ventetiden har vært:

1) gå og runk til madam mim.
2) gjør lekser.
3) spis mat.

Jeg går for nummer en, den har klart høyest underholdningsfaktor.

Tralala, hva skjer med at jeg er den mest effektive bloggeren i historien?
Er det et godt tegn på sunne interesser, eller er det et tegn på at jeg har lite å bruke tiden på/få venner?

Det gøye med å har tusen fritimer er jo at jeg kan bruke dem på å få nye venner, men det er så vanskelig! Ikke at jeg har noen gode argumenter for det, siden jeg har innsett at folk på skolen her er ganske greie. Utrolig flaut når jeg har kommet i prat med noen på skolen og når de kommer bort for å si hei er det helt umulig for meg å huske hvem de er...

Ingen kommentarer: