tirsdag 11. september 2007

Ground XZERO.

I dag så norsklæreren min: "Dere vet vel hvilken dag det er i dag?"
Klassen:" Jaaa... *grin, grin grin*"
Læreren: "Så jeg har hatt FULL kroppsvisitering av alle muslimske elever på skolen i dag. Det har vært et helvete."

Har følt meg litt ille til mote i dag fordi:
1) Det er 9/11 og jeg har sett tusen militærfly
2) Jeg har oppdaget at ingen av de andre elevene på skolen har kroppslige funksjoner som for eksempel svetting eller utskillelse av avfallstoffer (tissing, bæsjing, etc.)

Det siste punktet er litt slitsomt, for når jeg våkner opp om morgenen og det er iskaldt, tar jeg på meg ullgenser. Tilsynelatende ikke et problem, men når det går mot høylys dag og det blir dritvarmt, er det litt slitsomt fordi jeg begynner å svette og pese. Det får meg til å føle meg som en av disse:

Ganske kjipt, siden alle de andre heitingene ikke på noen måte kan sammenliknes med dette korpulente pattedyret.

Håper alle har en fin kveld, både dere som er i inn- og UTland.

1 kommentar:

Fraulein sa...

Hihi.
ILU.
Ps håper du har tenkt på meg idag, og at jeg er her i morderlandet og FYI:
JA, jeg lever enda.