mandag 3. september 2007

FøRsTe InNLeGg!!!!????

Denne bloggen er til for at alle skal få et innblikk i hvordan mitt liv på Bjørknes Privatskole er.

Alle guttene har anoreksia og alle jentene vil være som Linni Meister.
Ikke akkurat ei kjip ei.

Har fått noen venner da, sånne som begynte vennskapet vårt med: "OMG LOL WEE! Er du fra Stavanger?!?!?! Det er bare sååååå yndlingsdialekta mi!"
Ingenting er mer aggresjonsfremkallende.

Helga har vært kool. I ordets rette forstand. Verken lommeboka eller helsa holder lenger. Jeg mistenker levra mi for å ha skrumpa/gitt opp/dødd. Jeg tåler ikke alkohol lenger. Kjedelig, men et okå sparetiltak.
Prøvde å ringe legen i dag. Snille kontordama skreiv ned navnet mitt and shit og så sa hun at de ikke hadde registrert meg enda, så det blir ikke noen time på meg enda, hvis jeg skulle tro det!

Nå har jeg vondt i hodet.
Over og ut.

Ingen kommentarer: