mandag 22. oktober 2007

Friskt vann!

Disse har lekt seg i Oslos vann de siste dagene:
Ikke la deg lure av at de kan se litt menneskelige og likandes ut på denne tegninga. De er utelukkende en tilfeldighet. Inni seg er de skrekkelige parasitter med et eneste mål: å gjør magen din om til en slags lava-diaré-fabrikk! Jeg har ikke fått påvist noen jævla giardia-beboere i mitt tarmsystem, men du kan BANNE på at jeg har hatt en ustabil fordøyelsesprosess den siste tiden! Elsker hypokondrien min <3

Men nå er vannet blitt friskt igjen, heldigvis. I går stod det at "vannsjefen" (kan man virkelig ha yrkestittel som "vannsjef"? Hva med luftsjefen? Eller gressjefen? LOLer litt.) var glad for at han kunne puste lettet ut igjen. Jeg er bare glad jeg kan drikke... lettet... inn igjen?
Helt klart for tidlig til å skrive blogg.

Vittig når man rent hypotetisk tenker: "Åja, vannet i springen kanke drikkes? Neinei, går bra det, for jeg drikker jo uanz bare brus". Og så har man aldri tulla mer i sitt liv fordi det går jo ikke an å TENKE før man har drukket tretti slurker med vann rett fra springen. Du vet ikke hva du har før du mister det gir så UTROLIG mening om denne vannsituasjonen! Aldri vært tørstere. Og nå er det over. Nesten trist. Samtidig IKKE!!!! Tusen takk for alle de oppmuntrende meldingene jeg har fått i det siste: Nei, vannet i Oslo har ikke smakt noe godt i det siste. Det var ikke morsomt!

Andre ting som har skjedd? Synnøve og jeg hadde vin-og-sex-og-singelliv-kveld her om kvelden. Og i dag skal jeg på jobbintervju på ICA! Det blir fint. Så alle dere som bor på Bjølsen, watchout, daddy's coming to town ;D

Ingen kommentarer: