onsdag 10. oktober 2007

Back in town...

Tilbake i O-town igjen, vet du.
Alltid like stilig.

Merker at jeg begynner å bli litt lei av stedet, og jeg har ikke bodd her ett år engang.
Det finnes mange gode grunner til det, egentlig:

1) Alle er sure
2) Alle er sykt vellykkede og trendy
3) Ingen er morsomme. De som tror de er det, har bare så mye penger at alle ler av hva de sier. For å smiske.
4) Ingen har det bra eller smiler.
5) Når folk er fulle, er alle kjipe og frekke.

Ok, denne lista er ikke helt realistisk. Men i dag har jeg en dårlig dag, og da har jeg lov! Stod jo tross alt opp klokka 7 i dag. Ikke akkurat et akseptabelt tidspunkt.

Folk på skolen skal arrangere fest, da!
Fire stykker har LEID Stravinski på fredag. Jada. L E I D. Hele stedet.
Tenk på hva jeg kunne gjort med de pengene de brukte på DET, da!
[sob sob sob]

Oh, well. Melispardy på fredag! Gleder meg til å lefse meg innpå alle de 6i snørrete kjendisene!

Ingen kommentarer: