tirsdag 11. desember 2007

Den elendige.

Tirsdag morgen kl 08:30.
Klokka ringer. Jeg sover. Jeg vinner krigen om dominans over vekkerklokka. Jeg fortsetter å sove.

Senere samme dag.
Mobilen ringer. Jeg sover. Jeg aksepterer ikke tingenes tilstand.

Nå.
Jeg sitter på lesesalen og skal repetere norsk-pensum. Istedet blogger jeg. Og aller helst vil jeg hjem og spille det rulefete spillet jeg kjøpte på søndag (noe som var dritlurt gjort siden det eneste jeg får lov til å gjøre denne uka er å lese).

Hvis noen av dere trodde at jeg skulle begynne på unvisersitetet etter jul, må dere tro om igjen.
Det er en lang historie som begynner med at administrasjonen på universitetet i O-town er ei gonoré-fitte og tilfeldigvis slutter med akkurat det også.

Så etter jul blir jeg kassadame på fulltid.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Da må du jo komme hjem.

Støystein sa...

Men jeg har jo en viktig jobb i O-town!

Eirik sa...

Og ein kjærast? (som er glad i deg)

Unknown sa...

Ups.