torsdag 27. mars 2008

Nice bread and illness

Alle har fått med seg at jeg, nok en gang, har prøvd meg som baker. Uten så mye som å lukte en bolledeig, såklart. Og hvis noen av dere trodde at det viktigste med matlaging var å smake til maten, har misforstått noe grunnleggende: Alt man spiser, TAPER MAN PENGER PÅ!!!!!!!!!!
Så hvis man skal selge et brød til noen på bakeriet jeg jobber i akkurat nå, i skrivende stund, er det umulig å si hva man egentlig selger. Så jeg må finne på ting. Ganske smart og litt dumt samtidig.

DERFOR tenkte jeg: Hvor kan jeg bake og spise alt jeg vil og alt sånt?
ET ANNET BAKERI!
Det er grunnen til at jeg skal på second-round-jobbintervju på Godt Brød i morgen.

ØNSK MÆ LØKKE TE!!!!!

(Jadda, jeg vet at det er barnslig og sikkert uetisk av meg å snakke dritt om en arbeidsplass. Men daglig omgang med psykopater og frognerfruer kan ta motet fra hvemsomhelst!)

PS: Nå har jeg jammen blitt syk igjen. Lei av å fortelle om det. Men hvis noen er tørste og hyppe på litt snørr eller noe, så har jeg sikkert nok for tre personer.

Ingen kommentarer: