tirsdag 12. februar 2008

Dra te Homborsund å tebage!

Tenkte på en ting her om dagen. Jeg er twenty-something om under to måneder. Og det FRIIIIKER meg ut! I fjor var jeg liksom tenåring året før, men i år er jeg jo bare på vei mot 30 i fjor, hvis dere skjønner. Svakt stress.

Oppdatering på livet:

Jeg

- har stuebord.
- spiller xbox hele tiden.
- har slutta med å snike på trikken, kjøpt meg månedskort.
- er alltid full. Men det føler jeg at jeg alltid har vært.
- har sovna på sofaen uten å ville det for første gang i mitt liv.
- trodde at jobbe-hver-dag-lønn ville løse alle livets problemer, men det er ikke sant.
- kjøpt meg en seng som ikke passer inn på rommet.
- syns Oslo er litt stress å bo i.
- skal begynne i kor.
- funnet meg en stamkafé.
- rista på raua på Blå, innsett at det er et LATTERLIG fett sted.
- kjenner at jeg må ut og reise snart.
- er ordentlig singel for første gang på halvannet år. Helt klart en tilvenningssak.
- har begynt å revurdere utdanningsplanen min.

Skulle ønske at noe drittfet snart skjedde helt av seg selv. Sånn som at alle i Oslo ble zombier eller noe. Det hadde vært gøy.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hva om jeg kommer på besøk. Drittfett?

Støystein sa...

DRITTFETT!